رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

تاریخ ارسال : 1403/12/07

رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

سپیدپندار دات کام: همراه اول در سی امین سال فعالیتش، دوشنبه شب (6 اسفند 1403) در مراسمی ویژه از برند جدید خود رونمایی نمود.


به گزارش سپیدپندار دات کام به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور موبایل کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.
«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به عنوان نمادی از تحول راهبردی خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.
جهانی متصل تر، ارتباطاتی بی مرز
در دنیای پیچیده امروز، انسان ها همیشه در جست و جوی راه هایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربه ای گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد می کند؛ جهانی که دیگر مرزهای مکان و زمان نمی تواند آن را محدود کند.
در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسان ها را به هم نزدیکتر کرده، بستر تبادل ایده ها را فراهم می سازد و دریچه ای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.
تحولی در برند، تعهدی به آینده
همراه اول، با تأکید بر سابقه ای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیازهای متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.
باوری که فناوری را نه فقط به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل می داند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربه ای مشترک سهیم هستند.
هویت بصری جدید؛ بازتابی از یک رویکرد نوین
هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه هم هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.
شعار «هیچکس تنها نیست» به سبب قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.
در اصلاحات کلی برند اپراتور اول موبایل کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین بصورت کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، مبین نگاهی نوین در عرضه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.
در طراحی لوگوی جدید نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی بگونه ای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان بوجود می آورد و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.
در ادامه هویت بصری جدید همراه اول بسمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.
نگارش فارسی لوگو هم دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.
بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به عرضه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب وکار، ماموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسئولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.
حرکتی جامع در راستای تحول
نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در حوزه فناوری خلق شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در عرصه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.
رونمایی از هویت بصری جدید، شروع فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، قدمی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.
 


منبع:

موضوع خبر :
  • آنلاین
  • اپراتور
  • اشتراك
  • برنامه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (1)

نظر شما در مورد رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول چیست؟

سوال: